I can't live, if living is without you

Hela helgen har jag umgåtts med sanna, vilket har varit underbart då vi inte träffats på hur lång tid som helst :D I fredags var vi bara hemma hos hennes far och slappa och titta på film och bada, på lördagen åkte vi till valbo sedan åkte jag hem till baby och umgicks i typ 3 timmar, sen åkte jag hem och sov hos sanna igen hihi :) På söndan for vi hem till hennes madre och var där. slaggade över där och försov mig självfallet imorse, hur drygt? 

Denna förträffliga måndag har gått jävligt fort iallafall. Vi gjorde hår idag på hantverkstekniken och efter det var de engelska. Landade hemma klockan sex och slängde i mig en tacos. Nu tänkte jag faktiskt ringa tubert, sen ska jag hoppa i säng :) Pussochklaaam

Jag älskar robert jansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0