jag älskar fredagar

Igår så hade jag bara en lektion! Engelska B, gick fort. vi hade ett övningstest och sedan skulle vi bara jobba med vårat grupp arbete. efter de slutade jag. men eftersom jag har ig i Matte A så går jag nu på extra matte för att få ett G, så efter lunch var jag där i en timme. de gick bra. vi ska gå igenom 9 tester och sen får jag G, och jag hann med två igår... sooft som fan! 

efter skolan åkte jag hem till rebecca, hon gjorde panacotta och busaaa, efter ett tag kom tubert. vi slog på american history x och ladda upp med toffifee, cola och popcorn med smörsmak (!!). sen var robert tvungen att dra hem, så vi skildes åt. jag drog mig till uppsala till emma och kelson och övernattade där. blev även em mängd chips, godis och läsk hemma hos emma :D och så kolla vi på en skit dålig film... fyfan. 

vaknade vid typ nio imorse -.- as irriterande. drog till tandläkarn, mamma hämtade mig så jag kom hem runt typ 2. sitter och försöker hitta på någonting att göra nu. har inte festat sen nyår, är så sjukt taggad på fest!! 

men vi höres! de va en fin fredag iaf!

Kommentarer
Postat av: hahahahah

är det du som ligger med sjukt många killar och inte säger det till din pojkvän:P ???

2011-01-30 @ 14:50:23
Postat av: Amina

sv: haha, nej de är nog inte jag :P:P:P:P:P

2011-01-30 @ 16:36:05
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0