min tisdag

satsade stenhårt på idrotten idag i skolan. fyfan, jag ba körde. har lite blåmärken här och där nu, och känner att träningsvärken förmodligen kommer krypa sig fram under natten. jag var ganska död efteråt. som tur var hade vi bara en slapp svenska på 40 min efter de, och när den var slut så åkte jag hem till robert! 

han gjorde pannkakor medans jag kollade på den perfekta vaginan, intressant program. alla är vi olika insåg jag. en pussy är precis som en näsa, ingen har likadan! intressant.. 

sen lag vi oss i sängen och kollade på film, och de är väl de vi gjort resten av kvällen. nu ska jag skicka iväg ett mail och sen ska jag SOVA. är sjukt trött, och imorgon väntas en hel dag på praktiken så de är lika bra att vara utvilad. Hoppas ni haft en bra dag, för de har jag! Godnatt guys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0