monday morning

Olla ppl. Igår kom pappa och hämta mig och min otroligt irriterande bror kevin. vi åkte hem till farmor och åt middag, fick julklappar och fikade och pratade. Väldigt mysigt, hade inte träffat dom sedan i sommras hehe.. shame on me :P 

vi for hem runt åtta tiden ungefär. blev sjukt uttråkad hemma, så jag laddade ner två filmer. The blind side och Picture this. Dom var bra! Älskar både drama och high school filmer, hehe. Det äger. Hur som helst, somnade runt tre och då var jag verkligen skit trött. Hoppas på att sanna kanske kan träffa mig idag då? Men verkar ju som att kvinnan aldrig har tid... 

Så om hon inte kan så åker jag nog hem till alec senare när hon kommer hem ifrån sina sysslor. Men först kanske jag måste fixa ett busskort :) Men det är en annan femma! Tjaråå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0