Nyårsafton 2010

Hejhallå första dagen på 2011. I torsdags åkte jag hem till alec och drog ännu en sleepover :D Sen vare fredag WOAAAAH, nyårsafton. duschade och fixade oss och åkte hem till emma vid sex. Där var massa bra brudar, vi käkade middag och sen började vi föra med massa roliga lekar och singstar, AWSOOOME. masssa gott också, får inte glömma de. chips, popcorn, cupcakes, ja allt :O 

tjugo över elva tog vi bussen ner till stan och vandrade till slottsbacken, fyfan vad jobbigt de va. pussades på tolvslaget och drog oss sen vidare på fest i kvargärdet och jag hade hur kul som helst :D vid fem tiden tror jag vi drog till mcdonalds, mycket kul HAH. och hemma hos emma igen runt 7, däckar halv åtta. fyfan vilken jävla natt och kväll. så jävla kul jag hade, vill tacka er underbara för att ni gjorde de möjligt<3 

- Vi sitter förfan på en restaurang, vi vill ha matro!!!
- DET HÄR ÄR INGEN RESTAURANG!! det här är ett snabbmatsKÖK!!! 
HAHAHAHAh så jäääävla kul. 

hursomhaver. man mår som man förtjänar idag... Hoppas tjejerna lägger in bilderna sen så ska jag lägga upp lite också. Tjahej. gott nytt år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0