samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt

3 timmars sömn inatt, vilket har resulterat i att jag är totalt DÖD och ska sova efter detta inlägg! 

Första dagen i skolan rullade på fint :) Skulle till tandläkarn kl ett, så slapp sista lektionen. jag tycker vårat schema verkar ganska bra, vilket känns riktigt skönt. Åkte hem till robert efter tandläkarn. Han hade gjort pannkakor så dom smaska jag i mig, och sen kollade vi på en dokumentär om en tjej som föddes utan ansikte, HAHAHAHHA asså vidrigaste människan jag någonsin sätt!!! Sök på "FLickan utan ansikte" eller något på google och kolla, vågar seriöst inte göra de ensam för hon är så jävla äcklig, fyfan. 

Efter en massa kväljningar och skrattattacker åt den stackars flickan gick vi upp på övervåningen och spelade en omgång wii, jag tror robert vann :( assswhooole. Sen skulle han köpa tapet och färg till sitt nya rum så då fick jag åka hem, myyycket tråkigt. saknar han redan! Och nu har jag landat skönt i min säng. imorgon väntas det praktik. Hur kul? Inte kul. Vika kläder, yeeeaj. Det enda som lockar mig är att jag ska äta lunch med malin, förhoppningsvis donken. Vi hörs :) godnatt allihopa  för de ska jag ha. tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0