sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om, men jag vände om än en gång

Klockan är snart tolv och jag är inte ett dugg trött. Så irriterande. Ska tanka hem en film och kika på så kanske jag kan somna. Blir helt okej. Jag har haft en mysig dag hursomhelst, med massor utav tjejsnack och chipsätande med emma och alec. Hur bra? Ganska bra. Börjar känna ett sötsug, otroligt sugen på kakor :( 

Imorgon är det första dagen i skolan, lite ångest. Det börjas med idrott, kunde inte varit sämre liksom. Men kl ett ska jag till tandläkaren, så jag slipper sista lektionen. GÖTT eftersom de är bild och form och de kan suga av mig. Hatar att rita! Efter de åker jag hem och kramas med robert, längtar ihjäl mig!! Ska bli så mysigt. Önskar att han var här nu och höll om mig, de är de mysigaste jag vet. världens sötaste. 

Nu ska jag kila iväg. Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0