so in love

Ja, lite hastigt på måndags eftermiddagen beställde jag en biljett till Värmland och satte mig på halv fem bussen till tierp för att sedan fara iväg. Tåget mot stockholm var SJÄLVKLART försenat, så de slutade med att jag fick ta ett tåg till örebro och fick åka taxi därifrån ända fram till dörren i hagfors. Väldigt skönt faktiskt! Och jag kom bara fram en halvtimme senare. 00.30 landade jag i värmland i roberts varma armar. Hade längtat så mycket!! 

Idag, söndag, åkte vi hem runt två, landade i min säng halv tolv med ett glas cola! soft var det. mindre soft var att jag fick lämna min underbara tubert hemma i muppsala :( saknar han redan. Det har varit jätte sköna och roliga 6 dagar i värmland, med massa god mat och en hel del tv-tittande och långa sovmorgonar! värt! Nu tänkte jag gå upp och ta mig lite hasselnötsmassa (det är de bästa som finns. smaka!!!) och slå på en film, en highschool film. Det är dom bästa efter dramafilmerna. Älskar dom! Fired up heter den, hoppas den är bra. 

Vill bara säga att robert jansson är den bästa som finns på heeeela vida världen och han är den underbaraste människan jag vet. Han slår alla med hästlängder. världens underbaraste lilla varelse!! :D Så vacker och så fin. Honom älskar jag av hela mitt blödande hjärta.... hehe.skoja. De blöder inte :):) Händer på midsommar då allihopa?

Nu blir de ett glas cola, popcorn, hasselnötsmassa, glass, mer cola, pan pizza samt nudlar, en påse chips, lite godis ifrån igår och en cheeseburgare som jag sparat! Sen ska jag sova.. hejdå

man måste bjuda på sig själv en gnutta :PpPp jag och robert j i ett nötskal! vadå i ett nötskal egentligen? varför inte i en vattenmelon typ? knas. undra vem som kom på alla metaforer. han ska åka på moppo. Häjdå

Kommentarer
Postat av: S

jag vet inte vad den heter :O men så jääävla snyggt!

2011-01-10 @ 11:15:00
URL: http://sandrarengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0