somehow

fyfan vad jävla trött jag var imorse alltså. men jag slet mig upp ändå. sminkade mig och drog iväg till bussen. Idag hade jag apu, och jag var nere på barnavdelningen hela dagen och fixa och dona. de gick som vanligt hur fort som helst, ganska ruligt hehe. efter de åkte jag hem till tubert! vi mös i soffan och slappa allmänt eftersom båda vara levande döda. 

jag åkte hem halv nio, och landade hemma för ca 1 timme sen alldeles strax. har inte hunnit med så mycket mer än att städa lite, tagit bort sminket, packat/packat upp, valt kläder och bäddat ner mig i sängen och tagit en titt på facebook och hotmail. Och nu ska jag sätta igång The blind side eller Fired up, och blunda. Jag måste verkligen sova nu, för jag kan knappt hålla ögonen uppe. c ya later alligator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0