stänger munnen, låser med en nyckel, slänger iväg nyckeln

nu har jag ett lyckorus i hela kroppen! sitter och äter vaniljglass och cola kulor, strössel och chokladsås och har precis fixat roberts födelsedagspresent, och de kommer bli så fucking jävla craxy braaa. jag längtar ihjäl. 

jag är en sån här person som verkligen inte klarar av att inte avslöja överraskningar, så jag tippar på att jag inom en vecka har berättat för robert vad de är :) förra julen berättade jag för honom vad han skulle få i julklapp hahaha, och i år fick jag kämpa för att inte säga något. så tråkigt att inte kunna berätta vad de är, ifall han skulle få för sig att läsa min blogg :D men kan säga så mycket som att de blir att dela en flaska champange på kvällen. längtar som en tok! men eftersom jag brassar på som en jävla galning så får jag leva på 200 denna månad, och 400 månaden där efter. han fyller nämligen i mars, haha så de är ett tag kvar. men jag måste ju spara pengar för att ha råd. kostar ju skjortan! 

nu ska jag fortsätta äta min glass! sen ska jag ta en natt cigg och lägga mig och nanna kudden. imorgon får jag träffa robert. då ska jag verkligen försöka att inte avslöja mig :) HÄJDÅ OCH SOVGÅTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0