This is my now

HEEJ.. idag är de måndag :) jag försov mig, as usual. hehe. och vi hade bara hantverkstekniken hela dagen, alltså från halv nio till klockan två. På den tiden så hade vi lite stilrådgivning och så, gick igenom allting. Repeterade röda läppar, ögonbryn och mascara teknik! Dagen rullade på, och jag blev nöjd med mitt resultat på julia. 

Efter skolan gick jag, malin och emma ner på stan till Ticket och kollade lite utlandsresor. lutar mot ayia napa, även fast jag mycket mycket staaarkt vill ta mitt pick och pack och dra till magaluf NUNUNU! :( Men de får tydligen bli en annan gång som de ser ut just nu. 

Så nu ska jag satsa på telefonförsäljning igen. Jag är så besviken på mig själv. Om jag hade sparat alla mina löner jag fått ifrån de, hade jag haft 17laxar vid detta lag.. och jag vet inte ens vad jag köpt för dessa pengar?!? fattar ni hur SUR jag är på mig själv???? Så nu ska jag börja med telefonförsäljning igen och tjäna ihop ännu mer cash. för i sommar står de peace and love och utlandsresa på schemat, plus feta krogvistelser efter att jag fyllt 18, så jag måste ha cashflow :D 

Efter vi varit på ticket, så drog jag mig till tåget och åkte till gävle. Där hämtade pappa mig, vi åkte hem till farmor och åt en macka fort som tusan, sen var vi tvugna att fara igen lika fort igen för att hinna i tid till helges kl halv sex. jag fick repetera lite och sjunga för min coach Amanda för att hon skulle höra hur jag lät, sen gav hon mig en låt jag skulle lära mig som hon tyckte passade moi! Det blev this is my now - jordin sparks. Så den lär jag lära mig tills nästa tisdag. Känns otroligt kul att börja sjunga igen! Om fyra veckor spelar jag in en låt. vi får se vilken den blir, hoppas de blir bra! 

nu ska jag fan ta ett glas läsk och krypa ner i kojjs. är otroligt jävla trött! Vi hörs :) pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0