vad vore jag, utan dina andetag?

jag är sååå jävla trött så de inte är sant! 

Igår på praktiken så var jag på lagret heeela dagen, vi packade upp 96 backar med kläder och accesoarer och lag de på alla olika ställen där dom skulle ligga, sedan storlekssorterade vi, larmade och galgade. Dagen flög bokstavligt talat iväg. Det är väldigt skönt att ha så mycket att göra, för man märker inte hur tiden rinner iväg. efter praktiken åkte jag hem till alec, och vi var så jävla slitna båda två så vi satt mest i soffan och bara prata och prata. 

vi somnade väl runt tolv någon gång, så de var bara att kämpa sig upp kl sex imorse :) Annars har de varit en ganska jobbig dag. har känt mig oerhört irriterad och störd på allmänheten och vi hade hår imorse, SOM VANLIGT. vi skulle rulla, vilket är skit tråkigt och malin lyckades fixa en farmor frilla på mig, jag var jätte söt! sen fick vi gå när vi ville från kultur och stilhistorian, så jag och malin gick runt 4 någon gång, vi skulle jobba hemma istället. så mycket skönare! 

nu är jag bara irriterad (fortfarande) och fryser som fan om fötterna. har haft på mig converse idag, AJAJ säger jag bara. nu ska jag försöka lista ut hur jag för över musiken genom itunes till min ipod. Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0