WHAT GOES AROUND COMES AROUND

Hej alla kära bloggläsare. nu är det söndag igen, och ännu en gång sitter man och suckar över att gå upp tidigt imorgon bitti och pallra sig iväg till skolan osv, osv. men helgen har varit bra! 

I fredags åkte jag hem till robert efter skolan, vi tittade bara på film och somnade väldigt tidigt haha. på lördan åkte jag till uppsala, på station stod jessica och malin med bilen och hämta upp mig. sen körde vi hem till emma och hämta upp henne, se for vi till gränby för shopping. de blev chips, popcorn, fyra liter läsk och kakor. Vi skulle egentligen köpa ett pizza kit, men vi orkade inte leta efter de, så vi drog en drive in på max och mcdonalds istället hehehe, feta tjejer! 

så när vi kom hem laddade vi upp med all fetto mat och högg in. sen kolla vi på film och skratta och prata om allt mellan himmel och jord, vilket var jätte mysigt och trevligt! och jag är så jäkla glad för att jag har er, ni är så fina tjejer. Jag älskar er<3 ni är underbara!

vid tolv bestämde vi oss för att skilja oss åt, så jessica skjutsade mig till robert och sen for dom iväg. Somnade nästa direkt hemma hos robert. mös idag bara, och tog de lugnt. jag åkte hem halv fem och nu sitter jag här och gör INGENTING. och de suger! 

Kan trösta mig själv med att jag ska till helges imorgon och sjunga, YEAJ! det var fett längesen, och även att de är gratis provvecka på edge nu hela veckan, så vi ska dansa en massamassa... :) de blir awsome. Hörs! häjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0