are we human, or are we dancers?

Ligger i sängen nu och ska alldeles strax somna in! helt jävla skit häftigt. upp klockan sex imorgon, så inatt blir de ca 6-5 timmars sömn. Pratade i telefon med min hemliga vän i två timmar som vanligt, så de blir som vanligt sena kvällar då. Fy skäms!! Känner att blogger har hamnat lite åt sidan dom senaste dagarna så jag tänkte bjuda på lite till bilder bara för att liva upp den liten. Såhär roligt kan vi ha på våra hantverksteknikslektioner när vi är rastlösa! :)

Har jag nämnt hur mycket jag verkligen tycker om er tjejer? Ni livar upp min dag och ni får mig att orka komma till skolan, ni är helt fucking jävla wunder gr8 och jag tycker ni förtjänar stora blöta kyssar<33!!!

(sorry, men min data är cp så det går inte att vända på bilderna. ni får stå ut!)

Det var allt för mig :) Godnatt och sov så gott alla underbara bloggläsare, för det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

2011-03-10 @ 23:44:41
URL: http://baraasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0