dra mig baklänges

jag varken kan, vill eller har lust till att blogga nu för tiden. det är plugg, jag är utan dator och jag är inte på topp direkt. jag sover väl max 4 timmar per dygn vilket resulterar i att jag är sjukt tjurig och inte mår skit bra. jag sover bara mindre och mindre, och hamnar bara mer och mer efter i skolan och i ännu mer trubbel. välkommen till min värld, den är helt underbar just nu.

det enda som är bra i mitt liv nu är mina fantastiska vänner som lyser upp min vardag genom att bara finnas där. det är skönt att ha en klippa i stormen att luta sig mot ibland. nu är klockan tolv och halv sex imorgon ska jag upp. jag är inte ett dugg trött. och har dessutom ett prov imorgon som jag enbart pluggat lite grann till, och det var idag. och fick för fem minuter sedan reda på att vi har en hel hetsstyling imrogon direkt på morgonen, Edens lustgård. så nu måste jag sätta mig att skissa upp de också.. tajming. ses väl, häj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0