gettin over u

Lite tid för bloggandet!! 

I måndags satt jag på Frittflyt för första gången och på första timmen sålde jag på mitt första samtal! dock blev de mitt enda sälj, men andra timmen fick jag iväg fyra! Grymt av mig. Helt enkelt bäst. Men sista timmen sjönk jag till 0.. för den som ville veta liksom.. 

landade hemma helt totalt död halv elva, men tröck i mig mat och duschade, sen låg jag i sängen framför min sjukt sega data och chilla med livet lite allmänt. drog en lina och ba sväva in i min egna värld... okej, kanske inte riktigt så var de, men de gör ju bloggen mer intressant. nej! 

jag gick även och lämnade Cvn till tre olika places, och tre ställen till blir de imorgon. awsome fucking shit :S ska fan i mej byta jobb så fort som fucking attans!!!!! och nu är de bokat och klart, den 9 april är de fest i karlholm!! bara höra av er om ni vill komma. finns ett evenemang på fb men de är privat så dom som ej är inbjudna kan inte se de. Kram nu ska jag krypa ner till kojjs. är jätte trött :( pöss

Kommentarer
Postat av: nathalie

om man vill komma men inte är bjuden då? hehe :)

2011-03-16 @ 19:40:31
Postat av: Anonym

sv: då kan du säga ditt för och efternamn så kan jag skriva upp dig eller bjudai n dig i evenemanget om vi är vänner på fb :)

2011-03-17 @ 19:51:07
URL: http://aminis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack vad snällt!! :) Nathalie Hermansson :)

2011-03-17 @ 22:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0