Good night!

Hej alla glada! Igår åkte jag hem till malin och landade där vid fyra. det tar mig 2 timmar att komma hem till henne, från lilla söderfors till lilla vittinge. fy vilken resa hehe. och väl där så började vi spåra med sminkningen för att göra oss redo inför Huala Huala Night i Runhällen! Vi åkte hem till joel och förfesta vid åtta och sen vid nio drog vi till festen. jag hade AAAAS kul hela jävla kvällen fan :D grymt jävla roligt!! Vi var där enda tills festen stängde runt 2, och landade hemma vid 3. 

då blev det "buffé", vilket blev mackor, smörgåstårta, kyckling och curry och popcorn och pringles! MUMS! Sen däckade vi ganska direkt i sängen. idag har vi kört lite av ett one tree hill maraton, jag och malin ska gå igenom hela säsongen så är på ettan nu då ofc! helt amazing. tror jag stannar här inatt också, och imorgon är de skola och jobb som gäller. 

Helt klart en 9 av 10 möjliga för denna kväll. Polisen tog våran 3 liters vin dunk vilket sög, men vi brassade bara nytt såklart. Och sen ramlade jag ganska rejält på isen och kan knappt gå idag. så typiskt mig. Tummen upp för att jag klarade en fest utan ett endaste litet bråk eller tjaffs :D AWSOME. Nu är de mat som gäller. Bilder kommer nog imorgon! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0