Goodnight

Jag tog mig en sovmorgon imorse eftersom vi ändå hade eget arbete, så vi gick ju vara hemma om vi villeee. de vare värt! men jag drog mig till skolan till elva och gjorde klart min uppgift. nöjd tjej! Håller på att bli dunder förkyld så jag har jätte ont i halsen och huvudet, vilket är mindre bra. Men jag ska upp till skolan imorgon ändå eftersom vi ändå bara har två lektioner! Och för att jag ska träffa en underbar vän imorgon efter skolan.. :) Och det vill jag inte missa. 

Så därför ska jag ladda ner en massa filmer nu som vi ska kolla på imorgon! Har laddat ner 127 timmar och ska ladda ner Black Swan, ingen som har något bra film tips? :O 

Säger godnatt här, så hörs vi imorgon! HÄJ


Kommentarer
Postat av: sandrarengren

tack tjejen!

2011-03-09 @ 13:19:52
URL: http://sandrarengren.blogg.se/
Postat av: soAso / modell

Modell o fotgraf!

20 kilo nedåt.

sry för spam, ha en najs dag :)

2011-03-09 @ 13:51:09
URL: http://amandaberggrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0