I love you

godmorgon. här ligger jag, helt fucking jävla utslagen. har så grymt jävla ont i hals och näsa så det är sjukt åt det. kan förfan inte ens äta utan att bli helt jävla andfådd och får lägga mig ner och dricka en liter vatten... så jävla less på den här skiten redan! halsen värker och jag har förmodligen influensa eftersom jag är så sjukt öm på halsen... skit saker. 

Hursomhelst, hade en lektion igår på fyrtio min, efter det åkte jag hem till lille tubert.. vi kollade på två filmer och låg väl mest bara och klagade över hur jävla gärna vi skulle velat haft godis och cola :( vi kom dit runt ett, och jag åkte hem med halv nio tåget. det var en utav de bästa dagarna jag haft i hela mitt liv, för jag älskar dig min fina vän!! du betyder absolutly mest för mig! och idag fyller du hela 17, graattis på födelsedagen önskar din mina :)

NU har jag min fina katt tessi här bredvid mig som ligger och slicker på mig. hon älskar att slicka på fingrarna och i ansiktet, så de är väl hennes thing you knooow motha fucka. jag är uttråkad :P:P:P:P:PP:P:P:P häjdåå


JAG ÄLSKAR DIG!!! <3 världens finaste..
kan ju bara upplysa om att den som inte öppnar dörren när robert kommer och knackar på, går miste om något riktigt fint. Jag är så avundsjuk på den tjej som du får göra lycklig nästa gång! Kramisbjörnarhäjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0