i'm head over heals baby

Ja, min dator är som sagt sönder och därav väldigt lite bloggande och dåligt med bilder.

Sitter just nu uppe i syster ysters rum. gick och lag mig klockan åtta och somnade faktiskt, och när jag väl sover i god tid och faktiskt har en djup sömn så ringer käre matilda och väcker mig, och sen kunde jag inte somna om. så sen halv tio har jag legat och dragit mig i sängen, tillslut fick jag nog. Gick upp och åt två mackor, checka fejjan och nu ska jag gå ut och röka och sen gå ner och försöka sova igen. kommer förmodligen inte gå. och pga att jag aldrig sover, och när jag väl sover så sover jag skit dåligt, så lyckas jag försova mig varenda jävla dag!!!! så imorgon på mitt möte med Lillebror så ska jag starkt kräva sömnmedel och sen adhd utredning, sen är jag nöjd. känner mig grymt ostabil nu, därav sa jag upp mig i måndags.

Ja. jag är sjukligt less och trött och allt vad det är. känner mig jävligt kluven så jag ser fram emot att träffa min psykolog imorgon, det ska bli skönt med tanke på att de är så mycket som händer.

varje dag utan dig känns som en evighet. madly in love with you
utan dig kommer jag alltid vara halv! du är pusselbiten som saknas.

vad gör man? det är bara att bita i det sura äpplet och hoppas på att solsken kommer efter regn.. åtminstone en jävla regnbåge.. skit saker. kämpar mig igenom dagarna nu för att kunna andas utan syre, ganska jobbigt visst? tro mig, it's hard. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Förlåååt :(

2011-03-23 @ 16:38:34
URL: http://mlofgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0