It's okey not to be okey

oh fyfan! försov mig och sen gick bussen sönder, så jag fick springa som fan för att hinna med bussen till uppsala!!! bara för att bussjäveln stod still i 10 min typ. sen var jag på praktiken till tre, och sen möte med Lillebror. Efter de drog jag mig hemåt, har migrän så orkade verkligen inte jobba. 

Sitter och planerar lite inför helgen med Lina, ser rätt så ljust ut för Bj just nu, AWSOME! fyfan va skoj!!! och imorgon är de slutprov i kultur och stilhistoria för 60-tal, då ska vi ha Emilia som modell och göra helheltsstyling. helt okej kul jjo! Har bestämt mig för att sova om circus en timme eftersom jag sov sjukt dåligt inatt och är dö trött. Auf wiedersehn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0