Kill me slowly

i fredags mös jag bara galet med en fin vän. det var underbart och jag mådde super!

i lördags blev det en hårfärgning, mörk brunt ofc. sedan for jag iväg hem till jullan på lite snicksnack och förfest med godis och bröd! udnerbart. sen drog vi iväg till skutskär på lite chillfest hos boströms, det var as kul till en början med spårade ju mot slutet vilket var skjukt irriterande. att man inte ens ska kunna lita på sina närmsta vänner, visst är de bedrövligt va? :O ja jag säger då de. nu ska vi inte vara sånna, jag brukar inte baktala folk i min blogg som vissa andra (nämner inga namn!)

Nu är jag bara helt sjukt sliten med tanke på att jag somnade fem imorse, usch. ska göra en skoluppgift och sen ta mig en power nap. tacka gudarna för dom!! vi hörs. btw, så är min dator sönder, så de blir inte så mycket bloggande!

Kommentarer
Postat av: Alec

Förstår inte skillnaden på ditt inlägg och mitt?

2011-03-20 @ 16:42:02
URL: http://cookiesandmilk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0