Lite gladare, lite bättre

nu blev min dag genast lite bättre! min chef ringde precis och sa att jag ska få byta projekt från Pocket till Frittflyt, och de är as mycket bättre provision där så det känns awsome. Har gått lite dåligt för mig på jobbet på senaste tiden efter allt som hänt, så hoppas på att de ska kunna bli en ny och bra start för mig när jag blivit frisk!

Kände ju ett tag där att jag bara ville sluta och säga upp mig, men jag ska fan testa på det här och kolla om det känns bättre och bara köra. Men jag ska fortfarande ta mig tid att gå en hel dag på stan och bara lämna ut Cvn till alla möjliga ställen, för jag tycker mycket mer om att vara social med människor mellan fyra ögon och gå omkring eftersom att jag är så hyperaktiv. Har väldigt svårt för att sitta still 4 timmar i sträck med fem minuters rast varje timme.. men jag tycker mina arbetskamrater är helt underbara och så är även min chef. Provoice är ett grymt ställe att jobba på som ung, för de är underbara arbetsgivare och kamrater.

För er som inte vet så jobbar jag alltså som Telefonförsäljare på Provoice inne i Uppsala! Och har gjort de i snart två månader. Och frittflyt är Omega3, så jag har alltså blivit flyttad till ett annat projekt :) 

Nu tänkte jag faktiskt gå upp och göra vofflor med glass och kanske slå ner mig framför tvn eller sätta igång Oth, sen ska jag äta kakor i stora lass och dricka te. Låter som en bra eftermiddag enligt mig. Nu blev jag plötsligt glad! 

Och det vankas fest med malin på lördag.... ;) härligt!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Jaaa dansband rules! Jävla uppsalabor med deras techno alltså...

2011-03-10 @ 12:56:51
URL: http://mlofgreen.blogg.se/
Postat av: Alec

Lämnar du mig? ;o haha lycka till iaf ;D

2011-03-10 @ 14:48:30
URL: http://cookiesandmilk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0