mina fina dagar med min fina malin


Malin sov hos mig i torsdags! först blev det en runda på stan i flera timmar och sen for vi hem.
Både jag och malin är experter på att försova oss, så det blev en fantastisk fruksot på fredag morgon på tåget. Yoghurt, wienerbröd, toblerone och baguette med inget pålägg! Vi klagade INTE! 

Glassade lite allmänt i de schtekiga vädret! (c00la tjejer)

en runda på stan. häftigt.

Sen blev de tåget mot gävle för att äta lite gratis sushi hos min underbars styvmor och sedan mot helges för att spela in låt och sedan sjunga i ca 2 timmar. jag hade glömt bort hur jävla mycket jag älskar att sjunga! Sen for vi hem och hade en fotosession och sminkade lite crazy och tog snygga pics :D Dom kommer läggas upp i ett annat inlägg! 

Helt underbart och sjukt roliga dagar med malin jelseus bergström! Puss på dig, du är så grym<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0