One tree hill maraton!

Fyfan denna förkylning tar kål på mig!!! jag blir fan hemma imorgon också alltså :( det bara rinner ur näsan hela tiden, även fast jag är helt sjukt täppt.. fattar inte hur de går ihop, dubbelmoral näsa på hög nivå.

hhar bara legat i sängen heeela dagen lång och degat till oth, de är fan de bästa som finns! jag är förälskad i Quinn och Clay.. så fint par! Helt otroligt. jag vill också ha ett fint och underbart förhållande... mys! 

Mamma kom precis hem med en glass åt mig, awsome. En twister, fick mig att tänka på sommaren. Funderar på att gå och göra mig en kopp te och sen slänga ner mig i sängen och fortsätta titta på Oth :) På återseende fellots!

Kommentarer
Postat av: emma

men din babyclaw bli frisk! palla rinte vara i skolan med alla idioter (skämt åsido) utan dig som fyller upp min vardag!!!<3

2011-03-10 @ 22:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0