tålamod är en fiskares bästa vän

men tjeeenare mannen! känner inte att jag har så jävla mycket tid för att blogga nowadays :O men ska försöka. 

kan bara uppdatera lite om att jag tog en grym sovmorgon imorse, och sedan var de bara hår på kultur och stilhistorian! efter skolan gick jag på stan med malin och sen blev det en lång paus på max med en massa prat om allt mellan himmel och jord, och sedan bestämde vi oss för att malin skulle följa med mig hem! Och nu har vi laddat ner två filmer, ätit popcorn och wienerbröd och malin står just nu i duschen och jag väntar på na! Sen blire myskvälli. upp fem imorgon men de är en annan femma, så de är lugnt för mig! 

kram på er, jag gillar malin :)
malin aka storsuparn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0