the truth has to be told

Jag mår inte så bra just nu. Varken psykiskt eller fysiskt, vad nu skillnaden är. det låter bra iallafall! jag känner bara såhär: Life's a bitch, then you die. Hur värt? Inte värt alls. kan inte fatta hur så mycket kan hända på så kort tid, det har hänt mig saker som är sjukt bra, men så mycket som är dåligt också.. varför kan vi inte bara få må BRA hela tiden? Alltid ska det komma någon jävla skit som bara drar ner en, fuck de förfan.. varför ska de vara så? och varför lägger vi ner de dyrbaraste vi har på att grubbla på de? De viktigaste i livet är våran tid, och ändå så ligger vi hemma och mår dåligt och gråter och trycker ner oss själva över något så jäävla ovärt! Nu får vi fan skärpa oss allihopa tycker jag. JAG MED. jag är en expert på att att hoppa ner i den svarta mörka lådan och få mig själv att må sämre än vad jag egentligen gör. Är de bara jag som verkligen deprimerar mig själv så fort jag känner mig sorgsen? Tex, sätter igång sorgsna låtar, tittar på bilder som väcker minnen och tittar på sorgliga filmer? Så gör jag jämt, allt i hela världen för att få mig att må sämre. Men det är oftast för att jag vill gråta. Men varför göra så att man ska gråta om man ändå inte kan gråta? Varför tar vi inte vara på alla tecken vi får? Fast sanningen är ju att om man ska kunna skratta, så måste man gråta. Och man kan alltid ta sig upp, man kan alltid må bra igen även fast allt känns så jävla dåligt och pissigt, det går alltid. 

Men ibland har man jävligt svårt att se det, ibland sätter de sig som en spärr och man känner bara att de inte finns något hopp, men så är det definitivt inte. det finns alltid hopp och nya möjligheter, vi har alltid fler vägar att gå och vi sätter själva våra gränser. klart som fan att du dör olycklig och ensam om du fortfarande sitter hemma efter 30 år och grubblar över pojkvännen som dumpde dig när du var 13. ta dig i kragen, slå klackarna i taket och dansa som om det inte fanns någon morgondag, carpe diem ffs!!! lev livet som om de vore din sista, och ta varenda chans du har i livet till att få göra något du vill. Skippa alla dåliga vänner som sprider dålig energi och är falska, lägg ner mer tid på dom som faktiskt är äkta och bryr sig om dig. Älska som om du aldrig blivit sårad och intala dig själv att du är VACKER! Stå 5 minuter varje dag framför spegeln och tala om för dig själv vad du älskar hos dig själv och säg att du är fan den snyggaste i hela världen. Jag lovar dig att efter 10 dagar kommer du faktiskt vara den snyggaste som finns i hela världen. ingen kommer tycka att du är vacker om du inte själv tycker de. utstråla självsäkerhet så går allt mycket lättare, du blir en intressant person och folk dras till dig. Gör de lättare för dig själv! 

Men jag fattar inte varför jag vet så jävla mycket men inte gör ett jävla skit av det själv?!?!? so stupid women :O men jag är smart, men dum på samma gång. jag vet mycket bättre än vad jag gör, vilket kan tolkas som klantigt... men också väldigt realistisk om ni frågar mig hehe.. Hur som helst, jag skulle typ döda för att kunna få som jag vill just nu, men istället så tycker jag att nu ska vi rocka världen och bajsa på alla som ser ner på oss och leva liveeeeeeeeeeeeeet YEYY!!!! Och en sista sak: tjejer är bäst! finns inga bra killar, bara sköna kukar! (mitt favorit citat atm.. jag kom på de själv!)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitbra inlägg!

2011-03-11 @ 19:45:14
URL: http://aklundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0